Sofia Διαχείριση Αγοροπωλησιών

  1. Λυσεις
  2. Sofia Cloud Platform
  3. Sofia Διαχείριση Αγοροπωλησιών

Το Σύστημα Sofia Cost Control απευθύνεται σε επιχειρήσεις που ενεργούν ως αντιπρόσωποι των πελατών τους. Καθώς λαμβάνουν εντολή από τον Πελάτη τους και εκδίδουν Εντολές Αγορών στους διάφορους Προμηθευτές. Αυτό το σύστημα βοηθά τον πράκτορα να ελέγχει ολόκληρη τη διαδικασία.

Μπορείτε να ρυθμίσετε μια ροή εργασίας όπου οι Παραγγελίες Αγοράς δημιουργούνται αυτόματα από τις Παραγγελίες Πωλήσεων και μόλις φθάσουν οι Αγορές, μπορεί να δημιουργήσει το Τιμολόγιο Πωλήσεων προς τον πελάτη. Μπορούν να εφαρμοστούν διάφορες άλλες πρόσθετες χρεώσεις, όπως έξοδα αποστολής και χρεώσεις διαχείρισης.

Υπάρχουν διάφορες αναφορές που βοηθούν τον χρήστη να παρακολουθεί ποια έγγραφα έρχονται και να βοηθάει να σιγουρευτεί ότι τίποτα δεν έχει μείνει πίσω.

Το Σύστημα Sofia Cost Control είναι πλήρως συνδεδεμένος με τις άλλες συστήματα της Sofia όπως η Sofia Financial Management, Sofia Service Invoicing και Sofia Cash Management.

Key Features

  • Ευθεία επεξεργασία (STP)
  • Έκδοση Εντολής Αγοράς
    • Πρότυπα SOF (Δήλωση Πραγματικών Στοιχείων).
    • Προκαθορισμένη ομάδα παραγγελιών
  • Αυτόματη Παραγωγή Παραγγελίας
  • Χρησιμοποιώντας Τιμοκατάλογο και Τιμολογιακές πολιτικές
  • Τιμολόγια αγορών / πωλήσεων
  • Έκπτωση / Πιστωτικές σημειώσεις
  • Διαδικασία παράδοσης
  • Αλγόριθμοι προβλεψιμότητας κερδών / ζημιών
  • Αναφορά διαχείρισης. Εξαιρέσεις / Κατάσταση έργου
  • Απαιτήσεις αγοράς (όρια χρηστών / όρια προϊόντων)
  • Πλήρως ενοποιημένη με την Σύστημα Τιμολόγησεις Sofia
    • Σχέδιο Πληρωμών
  • Πλήρως ενοποιημένη με την Σύστημα Χρηματοοικονομική Διαχείριση Sofia

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΟΘΟΝΕΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ